Jump to content

Apple regala 30 dias a los usuarios de MobileMe

Recommended Posts

• Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

todos los mensajes que me mandan a mi dirección mac.com desparecen por el camino y no me llegan, a vosotros también? Yo desde luego, si no me regalan un Fiat 500 el años que viene no renuevo. Nunca había perdido correos en masa de esta manera, son unos cutres...

Sigue habiendo muchos problemas con el servicio, y gente que no puede renovar por el ya famoso "There is a problem with your credit card"

Con cartas de Apple como esta:

From: MobileMe <noreply@me.com>

Subject: Reminder: update your credit card.

Date: July 23, 2008 05:07:19 PM MDT

To: Robert Gilbert

Credit card authorization has failed.

Your annual subscription is set to renew automatically on July 24, 2008 PDT, but attempts to charge your credit card have failed.

To avoid interruption of service, please go to Billing Info now and update your credit card information.

Update your credit card information now.

If your account cannot be renewed, your access will be restricted to email only and will be turned off completely 15 days after expiration. To keep enjoying uninterrupted push email, contacts, and calendar, and access to your shared photos, files, and more, please update your credit card information now.

Thanks for being a MobileMe subscriber. We're looking forward to another great year.

Note: If you do not want to renew your account, go to Account Options and deselect the box under Renew.

Terms of Service / MobileMe Support / Forgot your password?

Copyright © 2008 Apple Inc. 1 Infinite Loop, MS 303-3DM, Cupertino, CA 95014

Fuente: http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...34&tstart=0

Aquí parece que al menos Jobs y compañía lamentan la pérdida de correos entre el 16 y 18 de julio, aunque sin aportar ninguna solución:

http://www.apple.com/mobileme/status/

Bueno como (Casi) siempre con Apple todo se arreglará. Aunque espero que sea rápido, me toca renovar el 31 de Julio y no me admite ninguna tarjeta.

Salu2

A mí si que me funciona todo y ya me ha llegado el e-mail de Apple avisándome de que me regalan 30 días de suscripción.

Pone que se hará efectivo en las próximas semanas..., ya veremos. :D

Saludos a to2 :rolleyes:

A mi, a partir de las 5 de esta tarde me funciona todo correctamente. Apple me ha enviado un correo diciendo que habian arreglado los problemas y todo estaba OK.

Dear MobileMe member,

This follow up message is to let you know that restoration of your MobileMe email account is complete. You can now access your MobileMe email on your desktop mail application, iPhone, or iPod touch, or via the web at www.me.com.

Please accept our deepest apologies for the recent service interruption and any messages you may have lost as a result. We are glad to have you back up and running and will do everything in our power not to let you down again.

Sincerely,

The MobileMe Team

Por si algún otro tiene el problema que comenté más arriba del "There is a problem with your credit card" decir que a pesar de todo, en mi caso apple acaba de renovarme un año más sin problemas

Pufff, vaya alivio :)

Salu2

Pues, a mi me acaban de renovar la cuenta un año más 365 días, y me la han cobrado hoy.

Desdeluego... Si me quieren cobrar hoy, al menos renovadme 395 días tal y como me comentaron por mail. Digo yo.

:angry:

A mi si que me llegó el mensaje del regalito hace unas semanas, lo que no tengo claro es si con esa jugada me cobrarán el año 30 días más tarde o 30 dias menos de éste año el año que viene ¿ :unsure: ?

• 2 weeks later...

60 días más!!

MobileMe Update

We have already made many improvements to MobileMe, but we still have many more to make. To recognize our users' patience, we are giving every MobileMe subscriber as of today a free 60 day extension. This is in addition to the one month extension most subscribers have already received. We are working very hard to make MobileMe a great service we can all be proud of. We know that MobileMe's launch has not been our finest hour, and we truly appreciate your patience as we turn this around. Read this article for more details.

The MobileMe Team

Pues a mí no me los han dado todavia esos 60 días más <_<

Me ha llegado el mismo e-mail de Mobileme diciendome que me regalan 60 días más durante el dia de hoy. :(

A ver si aparecen prontito... :unsure:

Saludos a to2 :rolleyes: