Jump to content

Evento de Apple el 7 de septiembre de 2016

Recommended Posts

Se confirma la fecha del evento el 7 de septiembre: Apple Invites Media to September 7 Event: 'See You on the 7th'

sept_2016_invite.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rumor que Apple lanzará el iPhone 7 y 7 Plus la semana del 12 de septiembre, así que habrá evento una semana antes (el año pasado fue el 9 de septiembre): iPhone 7 and 7 Plus Launch Predicted to Be Week of September 12th

Well-known mobile phone leaker Evan Blass has this morning predicted which week of September that Apple will announce the iPhone 7 and 7 Plus.

Blass, who has accurately leaked images and details about unreleased smartphones on Twitter (@evleaks) in the past, tweeted today simply "iPhone 2016 release: week of September 12th."

Blass is better known for leaking Android-based smartphone details ahead of their official confirmation, but his prediction for the iPhone 7's launch falls in line with Apple's typical September iPhone announcements – the iPhone 6s and 6s Plus launched on September 9th, 2015 – making it a pretty safe bet.

iPhone 2016 release: week of September 12th.

— Evan Blass (@evleaks) July 23, 2016

Es de esperar que haya también renovación de ordenadores con nuevos procesadores Skylake

Edited by nickeditor
  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Además de los iPhone, el Apple Watch 2: Apple Watch 2 With GPS for Improved Navigation, Fitness Tracking Coming This Fall

Apple plans to announce new Apple Watch models this fall with improved health tracking and GPS chips, according to a new Bloomberg report that confirms previous rumors we've heard about the Apple Watch 2.

The upcoming Apple Watch 2 will not, however, feature cellular connectivity to make it less dependent on the iPhone, as Apple has not been able to compensate for the extra battery life that a cellular connection consumes.

Creo que vas a notar la diferencia aunque lo que saquen sea una porquería :D

Va caer uno de 15" que la vista desde el 2007 ha ido a menos :D :D :D

Por aqui estamos en las mismas, asi que otro que va a caer :lol:. Estando el internet lleno de rumores creo que va a merecer la pena esperar un pelín más.

Abrazos, hace mucho que no aparezco por aqui :blush: casi tanto como el blanquito :lol:

A ver si sale una actualización del MINI... Aunque creo que los MINIS cuando los actualicen no lo anunciarán a menos que cambie de diseño y demás.. Yo estoy esperando una actualización del MINI pero lo mismo me tengo que sentar a esperar..

Saludos.

Y todavía te comprarás otro Mac después de tanto. :lol:

Pues no eres cabrozete tú ni nada, jajajaja. Que no comulgue con ruedas de molino no significa que OS X este aún muy por encima de Windows 10. Además si tengo en casa Windows es como alargar la jornada laboral a casa. Con el teléfono me pasa igual, en el curro Samsung, en lo personal iPhone. Así me siento mejor.

El Apple Watch 2 de 42mm llevará una batería que hará que dure un 35% más según los rumores: 42mm Apple Watch 2 May Have 35% Larger Battery

A purported photo of a larger 334 mAh lithium-ion battery destined for the Apple Watch 2 has surfaced on Chinese microblogging service Weibo, foreshadowing expected battery life improvements coming to the wrist-worn device.

The battery is allegedly for the 42mm model, which currently has a 246 mAh battery, suggesting the next-generation 42mm model could have a 35.7% larger battery. The photo does not provide any clues about potential battery life improvements coming to the smaller 38mm model, which is currently equipped with a 205 mAh battery.

The veracity of the photo cannot be confirmed, as is often the case, but KGI Securities analyst Ming-Chi Kuo said an Apple Watch 2 with a higher capacity battery will launch later this year. The larger battery should unsurprisingly lead to longer battery life for the Apple Watch, which is currently rated for up to 18 hours of mixed usage and up to 72 hours in Power Reserve mode on a single charge.

Aunque viniendo de una foto que podría ser falsa tampoco se le puede dar mucho crédito, pasar de un día de autonomía a un día y un tercio es un gran avance... :mrgreen:

Y todavía te comprarás otro Mac después de tanto. :lol:

Pues no eres cabrozete tú ni nada, jajajaja. Que no comulgue con ruedas de molino no significa que OS X este aún muy por encima de Windows 10. Además si tengo en casa Windows es como alargar la jornada laboral a casa. Con el teléfono me pasa igual, en el curro Samsung, en lo personal iPhone. Así me siento mejor.

Cabroncete pues no te digo que no…pero

t59lqb9plqtxy5vdye3th3eoancldcazre1it2e09ctldbjkpyvt13t31eedxr5.jpg

Compra lo que quieras y de quejarte lo mismo, cómo no . :D

Edited by Miguimau

El Mac Pro, Por Dios!!. Un equipo de hace tres años que no sólo no ha actualizado su precio, sino que lo ha incrementado !!!. Qué rápido se ha olvidado Apple del mercado profesional, que fue su salvavidas durante años. A ver qué pasa el día 7

Edited by Escoces

Nuevos MacBook Pro, MacBook Air y probablemente iMac: Apple to Release New MacBook Pro and Air as Early as October, AMD iMacs and 5K Display With LG Also in Works

Apple is planning to refresh its Mac lineup, including the MacBook Pro and MacBook Air, as early as October, according to Bloomberg. The report also claims Apple is working on a standalone 5K display in partnership with LG Electronics, while it plans to update iMac models with an option for new graphics chips from AMD.

The report reiterates that the new MacBook Pro will be thinner and include an OLED-based touchscreen strip along the top of the flatter keyboard, which will present functions that dynamically fit the current task or application, as well as integrate Touch ID to enable users to quickly log in using their fingerprint.

For example, if a user is on their desktop, the screen will show a virtual representation of the standard function row, which includes brightness and media controls. When in an application, the virtual row will show options specific to the task at hand, but volume controls and a switch to show the default functions will always be present.

Apple has reportedly named the feature "Dynamic Function Row" internally, but its official name may differ when announced.

The tweaked MacBook Air models, meanwhile, are said to include multipurpose USB-C ports, which makes the inclusion of Thunderbolt 3 a possibility. No other details were shared about the planned MacBook Air and iMac refreshes.

Apple's plans to work with LG on a standalone 5K display surface two months after it discontinued the five-year-old Thunderbolt Display. It remains unclear if the monitor will be based upon the Retina 5K iMac, and it is also unclear if the report's broad late 2016 timeframe for "some of the new Mac products" includes the display.

Por fechas coincidiría: presentación en septiembre y en venta en octubre

Del nuevo monitor 5K de Apple por ahora solo hay esa información, a ver si les da tiempo a lanzarlo en 2016

Si lo presentan todo en el evento va a ser una keynote maratón :D

Otro que también hacía mucho que no aparecía por aquí... Y que tiene un mbpro del 2006 que necesita renovarse xD vamos Apple, papi necesita juguete nuevo!!

Pd. Y si de paso bajase una miajica el precio del iPad Pro de 9'7 pulgadas...